Glashandel P.B. Emmery B.V.
Bedrijfsgegevens
2992SR Barendrecht
Contactgegevens
Openingstijden
dinsdag: 07:30–17:00
woensdag: 07:30–17:00
donderdag: 07:30–17:00
vrijdag: 07:30–17:00
zaterdag: Gesloten
zondag: Gesloten
Populaire onderwerpen
- Dubbel glas plaatsen
- Kosten van een glaszetter
- Glasschade
Reviews
14-10-2022 Remco Verbeek
Ruim 6 maanden geleden iemand van Emmery op bezoek gehad om een glasschade op te nemen. De ruit zou worden besteld en ik zou worden geïnformeerd over de levertijd. Nu is het inmiddels ruim 6 maanden later en in die 6 maanden heeft Emmery niet 1x contact opgenomen om aan te geven wat de status is. Zelf heb ik wel elke maand met Emmery gemaild en gebeld. Mail komt geen reactie op. Elke keer dat ik belde kreeg ik te horen dat de ruit in bestelling was en er contact zou worden opgenomen. In 6 maanden tijd heeft Emmery echter niet 1x contact opgenomen. Uiteindelijk een klacht ingediend, komt ook geen reactie op. Verzekering ingeschakeld die de ruit vergoedt, zelfde verhaal. Uiteindelijk is de opdracht bij Emmery weggehaald en aan een ander bedrijf overgedragen. Dat iets lang duurt is geen enkel probleem, maar elke keer toezeggen dat er contact wordt opgenomen en dit in ruim 6 maanden niet 1x doen is ronduit onfatsoenlijk en onbetrouwbaar. Wat een waardeloos bedrijf. Mocht je ooit door je verzekeraar of iemand worden verwezen naar dit bedrijf, ga dan direct naar een ander. Scheelt je veel tijd en ergernis.
07-10-2022 WhyWaiWhyWai
Er was een ruit beschadigd en was via de verzekering gegaan. Duurde bijna 2 weken voordat ze je gaan opbellen. Tussentijdes hun geprobeerd te bellen maar niet bereikbaar. Uiteindelijk een afspraak gemaakt met ze zijn het komen opmeten. Levertijd ongeveer 6 weken. Inmiddels zijn we bijna 3 maanden verder en is er nog geen datum bekend. Opgebeld en ze zeiden dat het ongeveer 12 weken kan duren (dat al bijna voorbij is) oneindig wachten zonder uitzicht.
16-11-2022 Blurayshop Rotterdam
Zou hier geen ramen bestellen of via een verzekering laten repareren, zit nu al maanden te wachten om nu te horen dat de glaszetter ze afspraken niet kan nakomen. Nou. Had dat dan direct gemeld dit is natuurlijk absurt om te horen na 9 maanden..... faillissement wellicht?
28-10-2022 Annet Bassa-Mesker
In mei een nieuwe voorruit besteld, maar tot op heden geen levering of terugkoppeling over verwachtte levertijd. Telefoon wordt ook niet meer aangenomen. Spijt van order.
27-09-2022 Adam Woutersen
Wacht al meerdere maanden op vervangende ramen. Slechte service, geen communicatie over vertraging en geen reactie op ingediende klachten.