Schildersbedrijf W. Visser en Zoon B.V.
Bedrijfsgegevens
4251LN Werkendam
Contactgegevens
Openingstijden
Geen openingstijden beschikbaar.
Populaire onderwerpen
- Dubbel glas plaatsen
- Kosten van een glaszetter
- Glasschade
Reviews
03-05-2022 Lida Rietveld
Vakmannen bij plaatsen HR ++ Jeroen VD B en Koen de eretitel vakmanschap is meesterschap. Jeroen v.d. B komt de klus klaren en blijft meedenken met het uitgangspunt - hoe moet het eruit zien als het werk gereed is. Het moet wel blijven ‘smoelen’. Jeroen de eigenaar en Ralph ook bij offerte eerlijk om authenticiteit van de oude boerderij uit 1649 te behouden. Dus ik had mijn twijfels maar om huis te verduurzamen wel de juiste stap.
19-09-2022 Wolfgang Heijmans
Luchtrooster en nieuwe ramen laten plaatsen. Helaas volgende dag bedieningsstang kapot gegaan. Dit hoort niet. Contact genomen, elke keer zeiden ze we komen langs om te repareren nooit iemand gezien. Vervolgens weer telefonisch contact gehad. Ze zeiden dat het ons 65 euro kost om te laten repareren. Valt blijkbaar niet onder garantie. Jammer dit. Raad het bedrijf niet aan.
23-08-2022 Laura van Kooten
Ramen laten vervangen. Dat was ok, maar even netjes de houten latten afkitten was er niet bij. Toen bleek een dorpel houtrot te vertonen dus moest het kozijn vervangen worden. Of ik akkoord ging met 3650 voor 1 kozijn (glas was al betaald). Omdat ik een bestaande klant was: 3500. Zo ga je niet met mensen om. Omdat ik het glas bij ze had besteld dachten ze waarschijnlijk dat ik de klus niet aan een ander zou geven. Dat deed ik wel en voor mij geen zaken meer met dit bedrijf.
26-08-2022 eveline dorre
Visser heeft bij ons dubbel nieuw glas geplaatst en dat hebben ze snel en voor een redelijke prijs geplaatst . Nieuwe glaslatten geplaatst en netjes afgekit Wij zijn er superblij mee !! Aanrader!
23-02-2022 Michel Gremmen
19m2 glas vervangen. 10.5m2 hr++ glas en 8.5m2 triple glas. Service en communicatie staan voorop bij Jeroen en Ralph. Service is meer dan prima en kwaliteit van het werk erg goed. Glaskwaliteit kan ik niet controleren. Wij hadden een goed gevoel over de Service en opvokging